Galatasaray, Brezilyalı yıldızla yıllık 2.9 milyon Euro ve maç başına 20 bin Euro karşılığında anlaştı. Sarı-Kırmızılılar, Juventus'a yaptığı teklifi ise sambacıya başka talip çıkmaması nedeniyle 7'den 6 milyon Euro'ya çekti
Galatasaray'da haftalardır devam eden Felipe Melo krizinde bu kez bonservis sorunu patladı. Sarı-Kırmızılılar geçen sezon 3.3 milyon Euro ve maç başı 30 bin Euro kazanan sambacıyı yıllık 2.9 milyon Euro'nun yanı sıra maç başı 20 bin Euro karşılığında ikna etti. Melo ile el sıkışan Cim-Bom bonservis bedelini daha aşağıya çekmek için yeni bir strateji geliştirdi.
Menajerlere ödenen ücreti 3.2'den 1.2 milyon Euro'ya indiren Aslan daha önce 7 milyon Euro'ya anlaşma sağlanan Juventus'tan yeni bir indirim talebinde bulundu. Sarı-Kırmızılılar, 13 milyon Euro'dan 7 milyon Euro'ya kadar düşen Juventus'a bu rakamı 6 milyon Euro'ya indirmesi için başvurdu. İtalya'da tek başına çalışan Melo'ya başka bir talip çıkmaması nedeniyle İtalyanlar'ın köşeye sıkıştığını düşünen Galatasaray'ın bu nednenle pazarlıkları uzun süreye yaydığı ifade edildi.
'Anlaşmak istiyoruz'
Başkan Ünal Aysal da bu gelişmeyi dogrulayarak, "Juventus 6 milyon Euro'ya inerse bu transfer gerçekleşir" dedi. Melo ve menajerleriyle yaşanan sorunun giderilmesinin ardından rahatlayan Sarı-Kırmızılı yönetimin, Juventus'la da anlaşarak hafta sonuna kadar transfere son noktayı koymak istediği vurgulandı. Felipe Melo'nun menajeri Gonzalo Amilibia, Brezilyalı oyuncunun, Galatasaray'da oynamak istediğini söyledi. Radyospor'a konuşan Amilibia, "Şu an somut bir gelişme yok, ama Galatasaray'la yeniden anlaşmak istiyoruz. Görüşmelerimiz sürüyor. Umarım Galatasaray'ı ve Melo'yu sevenler için iyi haberlere ulaşırız" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.02 09:41