Trabzon'a G.Saray'ın karda elediği İtalyan Juventus çıktı. Başkan Hacıosmanoğlu, "Çok yeni bir acı tattılar. Bunun devamını getirmek bizim görevimiz" diye konuştu.
TRABZONSPOR'A dün çekilen kurada Avrupa Ligi 2. Turu'nda gelebilecek en zor rakip olan Juventus çıktı. Fırtına, G.Saray'ın 'Kar kaosu' altında iki gün süren maçta devirdiği İtalyan devini yenerek, bir üst tura çıkmak istiyor. Trabzon, ilk maçı 20 Şubat'ta deplasmanda, rövanşı ise 27 Şubat'ta Avni Aker'de oynayacak. Bordo-Mavililer, turu geçerse Esbjerg-Fiorentina maçının galibiyle karşılaşacak. Kura çekimi sonrası konuşan Başkan İbrahim Hacıosmanoğlu, Juventus'un acılarını devam ettireceklerini söyledi:
ÇİZME'Yİ TARİH BOYUNCA DEVİRDİK
"G.Saray elediğinden beri Juventus çıkacak diye bir his vardı içimde. İtalyan takımlarına karşı tarih boyunca baktığımızda Trabzonspor'un başarıları vardır. Şanssız kura olarak düşünmüyorum. Trabzon'a yakışır bir şekilde oynarsak her takımı yeneriz.
FİORENTİNA'YI DA ELER GEÇERİZ
Yeni bir acı tattılar. Bunun devamını getirmek bizim görevimiz. Daha zayıf takımlar vardı. Ama zayıf, güçlü takım diye ayırmayacaksınız çıkıp topunuzu oynayacaksınız. Trabzon'nu çok büyük başarıları vardır. Diğer turda Fiorentina gelirse sorun olmaz. Onları da eleriz. İtalyan seri güzel olur."
ELEMEK AYRI KEYİF OLUR
YARDIMCI Antrenör Hami Mandıralı, Juventus'u elemenin büyük keyif olacağını ifade etti: "Finalden önce Juventus ile oynamak büyük keyif olacak. Trabzonspor başarılı sonuçlara imza attı. Hem Türk Milli Takımı'nda hem de Avrupa'da oynamış oyuncularımız var. Güzel bir maç olacak. Devler Ligi'nin devlerinden Juventus ile oynayacağız. Kendi gücümüzle en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Futbol bu, oynamadan kazanılmıyor. Oynayıp, izleyip, görüp yorum yapmak gerekiyor. İlk maçı içeride veya dışarı oynamak önemli değil. Top oynamanız lazım. Rakip kim olursa olsun kendi futbolunuzu oynamalısınız. Juventus'u elemek de ayrı bir keyif verir. En iyisini yaparak Trabzon'u Avrupa arenasında temsil edeceğiz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.17 00:41