Kısa bir süre önce son albümünü yayınlayan ünlü yıldız Justin Timberlake, uyuşturucu kullandığını söyledi.
'The 20/20 Experience' adlı yeni albümü ile müzik dünyasına geri dönen Justin Timberlake'ten samimi bir itiraf geldi.
Sinema filmlerinde de sık sık boy göstermeye başlaya ünlü şarkıcı, MySpace adlı internet sitesine verdiği röportajda, uyuşturucu kullandığını itiraf etti.
ABD basınından Huffington Post sitesinde yer alan habere göre Timberlake, California'da düzenlenen ülkenin en ünlü müzik festivali Coachella'ya defalarca gittiğini söyledi.
Organizasyonların çoğuna katılmasına rağmen neredeyse hiçbir şey hatırlamadığını kaydeden şarkıcı, bunun nedeninin uyuşturucu maddeler kullanması olduğunu belirtti.
'Coachella'ya defalarca gittim. Her defasında farklı bir uyuşturucu madde kullandım. O nedenle birçok kez festivale gitmiş olmama rağmen ne yaptığımı hatırlamıyorum. Hatırlamak da istemiyorum. Tek hatırladığım gerçekten uzun zaman önce gittiğim ve o zamanlar festivalde, hiç paparazzi ya da medya mensubu olmadığı' şeklinde konuşan Timberlake, bir keresinde festival sırasında aldığı uyuşturucu nedeniyle çimlerde yığılıp hayallere daldığını da ekledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.04.01 12:04