Fenerbahçe teknik direktörü Jorge Jesus, 3-0 mağlup oldukları Galatasaray maçının ardından yenilginin sorumluluğunu üstlendiğini belirterek, "Ne başkanımız ne de futbolcular. Kimseyi suçlayamam. Bir suçlu varsa o benim" dedi.
Sarı-lacivertlilerin tecrübeli teknik direktörü Jorge Jesus, maç sonunda açıklamalarda bulundu.
Jesus'un açıklamaları şu şekilde;
"Çok fazla hata yaptığımız bir maçtı. İlk yarıda daha fazla pozisyon üreten taraf bizdik. Galatasaray seken toptan golü buldu. İkinci yarıya iyi başlamıştık ama 2-0 ve kırmızı kart sonrası bizim için işler zorlaştı. Bu maçı kazanarak rakibimizin önüne geçme şansımız vardı ama bu maç şampiyonu ilan etmiyordu. Bir sorumlu varsa benim. Ne başkanımız ne de futbolcular. Kimseyi suçlayamam. Bir suçlu varsa o benim."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.01.08 22:23