"James Bond" serisinin son filmi olan "Skyfall"in 13 dakikalık çekimine Adana'da start verildi.
007 James Bond Serinin 25'inci filmi olan ve 90 dakika sürecek olan "Skyfall" in çekimlerine Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde başlandı. Türkiye'de filmin yaklaşık ilk 18 dakikası çekimi için dün start verildi. 13 dakikasının çekileceği Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde tren yolu boyunca çekimlere başlandı. 4-5 vagonlu bir trene yüklenen iş makineleri ve filmin aksiyon sahnelerinde kullanılacak olan otomobiller hazırlandı.
Yapılan çekimlerde senaryo gereği tren hemzemin geçitte otomobillere çarpıyor. Bu nedenle yaklaşık 3 saat Yüreğir'de hemzemin geçitte geçişler kontrollü verilirken hemzemin geçidin alarmı sürekli yanarak ikaz verdi.
Çevredeki vatandaşlar da çekimlere yoğun ilgi gösterdi. Özellikle çocuklar çekilecek sahneleri görmek için büyük çaba harcadı. Çocuklar çekimleri izleyebilmek için tren yolunun kenarındaki tellere tırmandı. Vatandaşlar da yolun kenarında çekimleri izlemek için uzun süre bekledi. Film ekibi de vatandaşın ilgisinin yoğun olacağını tahmin ederek yaklaşık 20 kadar özel güvenlik görevlisinin korumasında çekimleri gerçekleştirdi.
Çocuklar ve vatandaşlar James Bond'u görecekleri için çok heyecanlı olduklarını, filmi merak ettikleri için geldiklerini belirtti. Bazı vatandaşlar ise James Bond'u tanımadıklarını söyledi.
Yüreğir'deki çekimler sona ererken yaklaşık 2.5 ay Adana'da Kasım Gülek, Varda Köprüsü, Belemedik, Yakapınar gibi yerlerde çekimlerin yapılacağı filmin başrol oyuncusunun da Varda Köprüsü çekimleri sırasında sete katılacağı öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2012.03.02 11:28