AK Parti'den aday olan ve yeniden seçilen İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta mazbatasını teslim aldı.
AK Parti'den aday olan ve yeniden seçilen İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta, İznik Adliyesi'nde belediye meclis üyeleri ile birlikte mazbatasını teslim aldı.
Sosyal medya hesabı üzerinde paylaşımda bulunan Kağan Mehmet Usta, "İznik Adliyesi Bismillah... Cumhur İttifakı Belediye Meclis Üyelerimiz ile birlikte mazbatalarımızı teslim aldık. Rabbim hayırlı uğurlu eylesin" ifadelerini kullandı.
📍İznik Adliyesi
Bismillah...
Cumhur İttifakı Belediye Meclis Üyelerimiz ile birlikte mazbatalarımızı teslim aldık. Rabbim hayırlı uğurlu eylesin.#İznikAşkına pic.twitter.com/vVX7mh0UCi
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.04 15:52