Elazığspor, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında kendi evinde Bursaspor'a 2-1 mağlup oldu.
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısına konuşan Elazığspor Teknik Sorumlusu İrfan Saraloğlu, "Bizim açımızdan önemli bir maçtı. Bu maça çok iyi hazırlandık. Gerekli analizleri yaptık. Maça hazırlanırken takımın yükünü çekebilecek, 5 oyuncunun olmaması işimizi zorlaştırdı. Oynayan oyuncular oyuna fazla konsantre oldular. Oyunun hakimi bizdik. 2. bölgede çok etkili oynadık. Ama son vuruşlarda başarılı olamadık. Belluschi'nin top almamasını istiyorduk. Ama yüksek konsantrasyon bunu engelledi. Geri düştükten sonra yaptığımız değişiklikler oyunun kontrolünü yine bizde tuttu. Ama 3. bölgede etkili olamadık. Oyuncuların performansı ilerisi için umut verici. Haftaya 6 eksiğimiz var. Kırmızı kartlar hoşumuza gitmiyor ama maalesef bu futbolun doğasında var. En kısa zamanda toparlanacağız. Kırılma anları çok fazlaydı maçta. Penaltı pozisyonuna gelince bizim de penaltımız verilmedi benzer pozisyondu. İyi oynayan bir takımı bozamıyoruz. O yüzden değişiklikleri geç yaptık. Volkan da elinden geleni yaptı ama daha iyisini yapabilirdi. Takım kurgusunu dikkate aldığımız için Volkan'ı oyuna aldık" dedi.
Elazığsporlu futbolcu Vitolo ise kötü durumda olduklarını ifade ederek, "Genele baktığımızda biz daha iyi oynadık. Şans bizden taraf değildi o yüzden yenildik. Öncelikle kendime, takımıma ve hocama güveniyorum. Taraftara teşekkür ediyorum bizi destekledikleri için. Bulunduğumuz bu durumdan hep birlikte kurtulacağız" şeklinde konuştu.
Elazığsporlu kaleci Zülküf Özer da maçı hak etiklerini ama kazanmadıklarını ifade ederek, "Çok pozisyona giriyoruz ama olmuyor. Çok istiyoruz ama olmuyor. Er veya geç galibiyet gelecektir. Geç olmadan gelirse çok daha iyi olacak. Dışarıda alacağımız puanlarla telafi etmeye çalışacağız ve önümüze bakacağız" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.30 00:17