Ahmet Kavalcı'dan Fernandes&Hugo Almeida değerlendirmesi...
"Hem Fernandes hem de Almeida, Beşiktaş'ta mutlu. Ocak'tan sonra başka yere gidip imza atmazlar. İkisi de yıllarca bu formayı giyecektir."
Siayah-Beyazlı kulübün futbol şubesinden sorumlu yöneticisi Ahmet Kavalcı, AKŞAM'a, transferler ve Fernandes-Almeida ikilisinin durumu hakkında açıklamalar yaptı. Kavalcı, Almeida'nın bir kısım haklarını elinde bulunduran Gestifute isimli fonun, Portekizli yıldızı Atletico'ya sattığı iddiasının doğru olmadığını vurgulayarak şöyle dedi: "Almeida, Beşiktaş'ın futbolcusu. Önce bunu saptayalım. Sonra onun için kimseden teklif almadık. Konuşanlar boş konuşuyor. Ayrıca teklif gelse bile satmayı düşünmüyoruz, çünkü yola onlarla devam etmeyi planlıyoruz. Almeida'ya teklifimizi verdik.
SORUN ÇIKMAYACAK
Herkesin bildiği gibi Fernandes'in ve Almeida'nın sözleşmesi sezon sonu bitiyor. Ocak'ta gelecek sezon için başka takımla prensip anlaşması yapabilirler. Ama net söylüyorum; ikisi de iyi çocuk ve burada mutlu. Almeida ve Fernandes Beşiktaş formasıyla uzun yıllar devam edecektir."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.22 07:54