Süper Kupayı kazanan Barcelona'nın Teknik Direktörü Luis Enrique, maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Barcelona Teknik Direktörü Luis Enrique, Sevilla'yı 5-4 yenerek Süper Kupa'yı kazandıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Sevilla karşısında bir hayli zorlandıklarını ifade eden İspanyol teknik adam, "Rakip hızlı başladı ancak kısa sürede toparladık. Golü yediğimiz gibi cevabı verdik ve skoru 4-1'e kadar getirdik. Sonrasında rakip pes etmedi ve bazı hatalarımızdan dolayı skor 4-4'e kadar geldi. Acı bir durumdu. Neyse ki uzatmalarda iyi bir oyun çıkardık ve golü bulduk. Eksiklerimiz var ve bu eksikleri oyuncularımızla birlikte en kısa sürede kapatacağız. Sezon öncesinde iyi bir seviyede olduğumuzu düşünüyorum." dedi.
BARTOMEU: PEDRO ÖNEMLİ BİR İSİM
Barcelona Başkanı Bartomeu ise, skor 4-4'e geldiğinde tedirgin olduklarını ifade ederek, "İyi oynadık ve kazandık. Oyuncuların yorgunluğu da skoru etkiledi. Ancak sonunda kazanmasını bildik. Hem de güçlü bir rakibi yendik" dedi
Pedro için konuşan Bartomeu, "Pedro bu takım için çok önemli bir isim. Onun kalmasını istiyoruz. Umarım takımda devam edecek" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.12 10:33