Cezası Yargıtay tarafından onanan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın şike yaptığı ve teşvik primi verdiği maçlar belli oldu.
Yargıtay, 'Futbolda Şike Davası' kararlarını açıkladı. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'a örgüt kurma ve şike suçlarından verilen 6 yıl 3 aylık hapis cezası onandı. Cezası kesinleşen Yıldırım, yeniden cezaevine girecek.
ŞİKE VE TEŞVİKTEN SUÇLARI ONANDI
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım ve Olgun Peker'in cezası onandı. Aziz Yıldırım'ın birden fazla maçta şike ve teşvik primlerinden suçları onandı. Bu kararın ardından Aziz Yıldırım hapis yatacak.
İŞTE AZİZ YILDIRIM'IN ÖDEYECEĞİ PARA CEZASI
Daire; Aziz Yıldırım'a Fenerbahçe - İBB Spor, Karabük - Fenerbahçe, Fenerbahçe-Ankaragücü, Sivasspor - Fenerbahçe maçlarında şike yapmak, Trabzonspor - Bursaspor, Trabzonsopr - İBB Spor maçlarında teşvik primi verdiği iddiasıyla 3 yıl 2 aylık hapis ve 1.312.500 liralık adli para cezasını da onadı.
ŞİKE YAPILAN MAÇLAR
Fenerbahçe-İstanbul BŞB: 2-0
Karabükspor-Fenerbahçe: 0-1
Fenerbahçe-Ankaragücü: 6-0
Sivasspor-Fenerbahçe: 3-4
TEŞVİK VERİLEN MAÇLAR
Trabzonspor-Bursaspor: 1-0
Eskişehir-Trabzonspor : 0-0
Trabzonspor-İstanbul BŞB: 3-1
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.18 13:03