Beşiktaş'tan ayrılan Alman golcü Mario Gomez, ülkesinin takımlarından Borussia Dortmund ile anlaşma sağladı.
Geçtiğimiz sezon Beşiktaş'ta kiralık olarak forma giyen ve geçtiğimiz günler siyah-beyazlılara veda eden Mario Gomez, Bundesliga ekiplerinden Borussia Dortmund ile anlaşmaya vardı. Önceki akşam saatlerinde Alman yıldızın menajeri ile birlikte Dortmund Kulübü masaya oturarak anlaşma imzaladı. Gomez Beşiktaşlı arkadaşlarını da arayarak artık futbol yaşamını Almanya'da sürdüreceğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.07.23 01:03