İşte Fenerbahçe Galatasaray derbi maçı geyikleri... sosyal medyadaki derbi geyikleri...
ÜNLÜLERİN FENERBAHÇE GALATASARAY DERBİ MAÇI GEYİKLERİ
-Galatasaray 12 yıldır kadıköyde 2 puan aldı o 2 puanı da bülent yıldırımdan aldı.
-Derbide Berabere Kalıpta Sevinen Takıma 6alatasaray Denir.
-aziz yıldırım hapiste moraller kötü ondan maç beraberlikle sonuçlandı
- Direklere sevinin diyen gsliler siz aykut kocamana sevinin sizi bugün kurtardı
- rezil etti bizi aykutt ....kediyi aslan kestirdi başımıza
- babama sordum kaç kaç diye babam yenildik dedi....halbuki berabere....adam artık alışmış kazanmaya.
-Eşeğe köyde Fenere kadıköyde bindik...
-2-0 şaka yaptık, şaka yaptık...
- Fenerbahçe'nin kadrosu ilk on beş dakika: Malex, Sow,Stoch ... Son 75 dakika; yusuf yusuf yusuf ..
- alexin gol attigi yerden kaleye taksi tutsan 10 lira yazar :)
Fenerbahçe: 3 buçuk Galatasaray: 2 maç berabere bitti.
Maçtn sonra "bir aslan miyav dedi" şarkısını söyleyeceğiz hep beraber...
Elmander'in golünden sonra 50 bin fenerliden aynı anda çıkan yussuf yussuf sesleri stadyumu inletmekte sayın seyirciler :)
10 yılın sonunda, kurban kasabına asık olur! Butun GS'lilerin Fenerli olması yakındır! Adı: Stockholm Sendromu :))
Muhteşem Yüzyıl'daki Malkoçoğlu'nu kaleci yapmışlar kızlar
Benim hiç "toz pembe" hayallerim olmadı. Çünkü hepsini sarı-laciverte boyadım.
Aziz Yıldırım'ın cezaevindeki en keyifli günü.
Açık söylüyorum... Fenerbahçe bu maçı 133-1 kazansa da, Galatasaray şampiyonluğu hakediyor...
suskunlarda yilin transferi gs taraftar ve oyunculari suskunlara transfer olmussss:-)
Maç berabere bitsinde penaltılara kalsın diyen arkadaşıma selam olsun:D
Öyle gagaya böyle pençe =)
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.03.17 22:52