İstanbullu Gelin dizisinin başrol oyuncusu Özcan Deniz, sosyal medyadan bir veda mesajı yayınladı.
Üç sezondur Star Tv'de ekrana gelen 'İstanbullu Gelin' dizisi final yaptı. Final öncesi Özcan Deniz, Instagram sayfasından bir veda mesajı paylaştı.
Özcan Deniz açıklamasında "Üç yıllık serüven bitecek! Biz ne yaptığımızı çok iyi biliyorduk... Bunu yazan yöneten herkese çok teşekkür ederim" dedi. Deniz açıklamasında İstanbullu Gelin'in ilk sezonlarında diziye dair olumsuz eleştiride bulunan yorumculara da gönderme yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2019.06.01 15:05