İstanbul Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri sokak satıcılarına yönelik 5 ilçede eş zamanlı uyuşturucu operasyonu düzenledi. Operasyonda çok sayıda kişi gözaltına alındı.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri sokak satıcılarına yönelik çalışma başlattı. Yapılan 6 aylık çalışmanın ardından Eyüp, Gaziosmanpaşa, Şişli, Beyoğlu ve Kâğıthane ilçelerinde önceden belirlenen 90 adrese eş zamanlı uyuşturucu operasyonu düzenledi. Operasyona başta Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü olmak üzere Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, Asayiş Şube Müdürlüğü, Mali Şube Müdürlüğü, Kaçakçılık Şube Müdürlüğü, Güvenlik Şube Müdürlüğü, Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ve Havacılık Şube Müdürlüğü ile özel harekatçılar destek verdi. Bir helikopterin de havadan destek verdiği operasyona 400 polisin katıldığı öğrenilirken baskınlarda çok sayıda şüpheli gözaltına alındı.
Yapılan aramalarda uyuşturucu maddeye rastlanmazken gözaltına alınan şüpheliler sağlık kontrolünün ardından sorgulanmak üzere Vatan Caddesinde bulunan İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne getirildi.
'İKİ KELLE ALMADAN ÖLMEK YOK BANA'
İSTANBUL'da düzenlenen uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan bir grup şüpheli daha sağlık kontrolünden geçirildi.
Kağıthane'de gözaltına alındıktan sonra Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne getirilen Özcan Ö., oğlu 14 yaşındaki Recep Ö., ile Gül Borucu sağlık kontrolünden geçirilenler arasındaydı. Gül Borucu, gazetecilere "Gene geleceğim. Bu iş bitmedi. 2 tane kelle almadan ölmek yok bana. Gene kavuşacağız. Ölmeye gitmiyoruz" derken Recep Ö., ise "Herkesle vakti zamanı geldiğinde görüşeceğiz" diye konuştu. Bu 3 kişinin kaldığı evde yüklü miktarda uyuşturucu ele geçirildiği öğrenildi.
Öte yandan ele geçirilen uyuşturucu madde ve silahlar böyle fotoğraflandı.
ADANA'DA 35 AYRI ADRESE BASKIN
Edinilen bilgiye göre, Adana Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Müdahale Şube Müdürlüğü'ne bağlı Narkotim ekipleri yaptıkları çalışmada 34 ayrı adreste "torbacı" diye tabir edilen sokak satıcılarının uyuşturucu satarak gençleri zehirlediğini belirledi. Bunun üzerine narkotik polisleri gençlerin zehirlenmesinin önüne geçmek için bugün sabah saat 04.45'te düğmeye bastı.
Narkotik, terörle mücadele ve asayiş polisleri havadan helikopter ve karadan özel harekat polisi desteğiyle Adana Emniyet Müdürlüğü binasının şafak vakti 500 polis çıkış yaptı. Polis eş zamanlı olarak özellikle bölücü terör örgütü PKK yandaşlarının korsan gösteri yaptığı Şakirpaşa, Gülbahçesi, Dağlıoğlu, Barbaros, Hürriyet Mahallelerine ağırlık verildi. Özel harekat polisi tehlikeli olabilecek noktalara narkotik polisleriyle birlikte girdi. Polis kapıyı çalıp açılmasını istemesine rağmen kapı ev sahibi tarafından açılmayınca koç başı ile kapılar kırılıp içeri girildi. Narkotik ekiplerin özel eğitimli köpekleri evlerde arama yaptı. Yapılan aramalarda uyuşturucu taciri 25 kişi gözaltına alınırken çok sayıda tabanca, tüfek ve uyuşturucu ele geçirildi. Zanlılar emniyete getirilerek sorguya alındı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.08.25 11:30