İstanbul Valiliği, "20 Mart 2016 Pazar günü saat 20.00'de oynanacak olan Galatasaray- Fenerbahçe futbol müsabakası alınan ciddi bir istihbaratın değerlendirilmesine bağlı olarak ve kulüplerinde talep ve mutabakatı doğrultusunda ertelenmiştir" açıklamasını yaptı.
İstanbul Valiliği, "20 Mart 2016 Pazar günü saat 20.00'de oynanacak olan Galatasaray- Fenerbahçe futbol müsabakası alınan ciddi bir istihbaratın değerlendirilmesine bağlı olarak ve kulüplerinde talep ve mutabakatı doğrultusunda ertelenmiştir" açıklamasını yaptı.
Galatasaray "Maça çıkmayız" dedi
Galatasaray, "Maçı seyircisiz oynayın" diyen İçişleri Bakanlığı ile Gençlik ve Spor Bakanlığı yetkililerine, "Seyircisiz oynanacağına erteleyelim" cevabını verdi.
İstanbul İl Spor Güvenlik Kurulu bugün tarihi toplantılarından birini yaptı...
Galatasaray-Fenerbahçe derbisi için alınan güvenlik önlemlerinin görüşüldüğü toplantıda İçişleri Bakanlığı ile Gençlik ve Spor Bakanlığı yetkilileri, "Çok fazla sayıda bomba ihbarı var. Karşılaşmayı seyircisiz oynatalım" dedi.
Toplantıda bulunan Galatasaray yetkilileri her iki Bakanlıktan gelen bu talebi kulüp yönetim kuruluna iletti.
Yönetici arkadaşlarıyla durum değerlendirmesi yapan Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, "Maçı seyircili oynamak istiyoruz. Seyircisiz yapmak yerine başka iptal edelim, başka bir tarihte oynayalım" teklifinde bulundu.
Konu, Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) iletildi. TFF de kısa süre içinde cevap verdi ve karşılaşmayı erteledi.
Galatasaray-Fenerbahçe maçının ne zaman oynanacağı daha sonra belirlenecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.20 18:40