İstanbul Sultanbeyli ve Çatalca'da motosikletli grupların tek teker üzerinde ilerlediği tehlikeli anlar görüntülendi.
İstanbul'un Sultanbeyli ve Çatalca ilçelerinde grup halindeki motosikletliler bir süre tek teker üzerinde giderek hem kendilerini hem de trafiği tehlikeye düşürdü.
Motosikletlerin bazılarını plakasız olduğu görüldü.
Yaşananlar görüntülendi
Trafiği tehlikeye düşüren o anlar cep telefonu kameralarına yansıdı.
Kaynak: DHA
Güncel, 2024.02.12 01:27