İstanbul'da bakımevinde engelli hastaya kötü muamelede bulunduğu gerekçesiyle 2 şüpheli gözaltına alınıp adliyeye sevk edilmişti. Sosyal medyada infiale neden olayda iki kişi çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
Büyükçekmece'de Özel Gözlem Engelli Bakımevi'nde bir engelliye kötü muamelede bulunulmasına ilişkin videonun sosyal medyada yayınlanması üzerine gözaltına alınan görüntüdeki N.C. ile görüntüyü çeken M.P'nin emniyetteki işlemleri tamamlandı.
ADLİYEYE SEVK EDİLDİLER
Sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler daha sonra Büyükçekmece Adliyesi'ne gönderildi.
TUTUKLANDILAR
Mahkeme N.C. ile M.P'nin tutuklanmasına karar verildi.
"SADECE SAMİMİ, SEVECEN BİR ŞEKİLDE ŞAKALAŞIYORDUK"
Şüphelilerin savcılık ifadeleri de ortaya çıktı.
N.C. ifadesinde, "Ben bu bakım merkezinde 1 yıldır çalışıyorum. 70 hastam vardı, hepsiyle ayrı ayrı ilgileniyor, bakımlarını yapıyordum. Amacım hastaya zarar vermek onu aşağılamak değildi. Sadece samimi, sevecen bir şekilde şakalaşıyorduk. Biz, bazen böyle şakalaşırdık. Bunu videodaki mimiklerimden de anlayabilirsiniz. Arkadaşım Melek'in videoyu çektiğini biliyordum. Şaka olmasaydı buna müsaade eder miydim" dedi.
"BEN ASLA BÖYLE BİR VİDEO ÇEKMEDİM"
Videoyu çektiği iddia edilen M.P. ise suçlamaları reddederek, "Bakım merkezi müdürüyle tartışmamız olduğu için olayı üstüme yıkmaya çalışıyorlar. Benim elimde kendisinin bana hakaret ettiği görüntüler vardı. Beni kırmızı kod ile işten çıkartacağını söylemişti, ben de öyle bir şey yaparsa bu görüntüleri yayacağımı söylemiştim. Bu yüzden görüntüleri benim çektiğim söyleniyor. Ben asla böyle bir video çekmedim. Benim bilgim yoktur" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.07.25 18:22