Washington Post'un anketinde 10 ABD'liden altısının işsiz kalmaktan korktuğu ortaya çıktı. Bu oranın 1970'lerden bu yana görülmemiş bir seviye olduğu belirtildi.
ABD'liler işlerini kaybetmekten korkuyor. Washington Post ve Miller Center tarafından gerçekleştirilen anket, 10 ABD'liden altısının işini kaybetme endişesi taşıdığını ortaya çıkardı. Bu oranla işsiz kalma korkusu ABD'de 1970'lerden bu yana görülmemiş bir seviyeye ulaştı. Toplam 1509 kişinin katıldığı ankete göre katılımcıların yüzde 32'si ise işlerini kaybetmekten 'çok korkuyor'.
Anket, düşük gelirli kesimde işini kaybetme endişesinin daha yoğun yaşandığını ortaya koydu. Yıllık geliri 35 bin dolar ya da altında seyreden kesimin yüzde 54'ü işini kaybetmekten korkuyor. Bunun yanı sıra yine düşük gelirli çalışanların yüzde 85'i, kazançlarının masraflarını karşılamaya yetmeyeceğinden endişe duyuyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.11.27 10:56