İsrail güvenlik güçlerinin, Batı Şeria'da 13 Filistinliyi gözaltına aldığı bildirildi.
İsrail Radyosu'nda yer alan habere göre, İsrail askerleri, güvenlik güçleri tarafından arandığı gerekçesiyle Nablus, el-Halil ve Beytullahim kentlerinde 13 Filistinliyi gözaltına aldı.
Öte yandan Kalyubiye'de İsrail askerleri, dün gece güvenlik noktasını geçmeye çalışan 2 Filistinliyi ateşli silahla yaraladı. Yaralanan Filistinlilerin kimliği açıklanmazken, tedavi için hastaneye kaldırıldıkları ifade edildi.
Olaya ilişkin Filistin makamlarından resmi bir açıklama gelmedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.11.11 10:37