İspanya'nın başkenti Madrid'de geçen hafta greve başlayan belediyenin temizlik işçileri, vazgeçmiyor.
'Süresiz' devam eden grevle kent adeta çöplüğe dönüştü. Sokaklarda yığınlar oluşurken, halk kokudan yürüyemez hale geldi. İşçiler, belediyenin 1.100 çalışanın işine son verilmesi planları yüzünden 5 gün önce grev kararı almıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.11.09 18:16