İspanya'da ikinci dalga paniği yaşanıyor. Katalonya'da 200 bin kişinin yaşadığı bölge karantinaya alındı.
İspanya'nın özerk bölgesi Katalonya'da yeni tip koronavirüs (Covid-19) salgınında artan vaka sayısı nedeniyle 200 bin kişinin yaşadığı Segria bölgesi karantina altına alındı.
İspanya'da yeni tip koronavirüs (Covid-19) salgınında ikinci dalga paniği başladı.
İspanya'ya bağlı özerk bölge olan Katalonya'da Lleida ilinin 200 binden fazla kişinin yaşadığı Segria bölgesi karantina altına alındı.
Katalan Bölge Başkanı Quim Torra yaptığı açıklamada, "Segria'yı Covid-19 enfeksiyonlarında ani bir artış olduğunu doğrulayan veriler nedeniyle kapatmaya karar verdik" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2020.07.04 16:23