Bursaspor'un Denizlispor'u 1-0 yendiği mücadele sonrasında İsmail Yüksek soruları yanıtladı.
Sonradan oyuna dahil olan Bursaspor'dan İsmail Yüksek, Denizlispor galibiyeti sonrasında şunları söyledi.
İsmail Yüksek: 3 puanı aaldık ama fazlasıyla pozisyon kaçırdık. Bu pozisyonlar bizim canımızı yakabilir. 10 kişi kalmış rakipten son dakikalarda gol yeseydik şuan başka şeyler konuşuyor olabilirdik. Böyle pozisyonları harcamamamız gerekiyor. İstemediğimiz puan kayıpları oluyor. Hafta içi bunlara çalışacağız. Önümüzde 4 maç var ve bunlara talibiz." dedi.
İftar saati olmasına rağmen taraftarların maça ilgili hakkında konuşan İsmail "Gerçekten muhteşemler. Bu kulübün haketmediği bir yerde olmasına rağmen hiç bir zaman yanımızdan ayrılmadılar. Her zaman gelip bizi destekledirler. Bize kızgınlar biliyorum ama sahada Bursaspor formasına yakışır bir mücadele vermeye çalışıyoruz. Bize destek vermeye devam etsinler, sezon sonu inşallah haketmediği bir ligde olan Bursaspor'u burda tutalım. Seneyede inşallah Süper Lig'e çıkarız." dedi.
Mustafa Er olmadan maça çıkmaları hakkındaki soruya İsmail Yüksek: Hocasız maça çıkmaz etkiler ama kulübeye gelen hocalarımızda gerçekten tecrübeliler. Fazlasıyla sahaya desteklerini yardımlarını veriyorlar." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.24 00:48