Recep Bölükbaşı`nın genel müdürlüğe getirmek istediği İsmail Özdemir ismi, yönetimi ikiye böldü. Kulüp personelinin de, bu gelişmeden rahatsız olduğu öğrenildi.
Bursaspor`da henüz doldurulmayan genel müdürlük koltuğu için adı geçen adaylardan İsmail Özdemir`e tepki var. Pazartesi akşamı yapılan yönetim kurulu toplantısında ortaya atılan Özdemir isminin, yönetimi ikiye böldüğü öğrenildi. Başkan Recep Bölükbaşı`nın dün kulübe çağırıp görüştüğü İsmail Özdemir`e, yönetimin ağır toplarının karşı olduğu ve bunu sert bir dille ifade ettikleri bildirildi.
KİMİN BASKISI VAR?
Öte yandan, kulüp personelinin de, yaşanan bu gelişmeden dolayı oldukça rahatsız olduğu gelen haberler arasında. Bir önceki genel kurulda aday olan bir kişinin baskısı üzerine İsmail Özdemir`i göreve getirmek istediği iddia edilen Başkan Bölükbaşı`nın, hem yönetiminde hem de kulüpteki tedirginlikten sonra nasıl bir karar vereceği merak konusu...
Kaynak:OLAY
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.11 09:37