Sağlık koşulları için hastaların yakınlarının dahi alınmadığı yoğun bakım odalarında çekilen 'yoğun bakımda kebap keyfi' fotoğrafları Elazığ Valiliği tarafından araştırılmaya başladı.
Fotoğraftaki 2 hastabakıcının görevden alındığı bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.01.16 08:41