İskoçya Kupası yarı final maçında Rangers, Celtic'i penaltılarla 5-4 mağlup etti.
Tarafsız sahada oynanan ve tribünlerin eşit şekilde paylaşıldığı İskoçya derbisinde Celtic, İskoçya Championship'te mücadele eden ezeli rakibi Rangers'a penaltılarla 5-4 kaybetti.
Rangers 16. dakikada daha önce Bursaspor forması da giyen Kenny Miller'ın golüyle 1-0 öne geçti. Celtic skoru eşitlemek için yüklense de ilk yarı bu skorla sona erdi.
İkinci yarıda ise baskısını sürdüren Celtic, soldan kullanılan kornerde Erik Sviatchenko'nun kafa vuruşuyla skoru eşitledi: 1-1
90 dakikası 1-1 biten karşılaşma uzatmalara gitti. 96. dakikada Rangers atağında Barry McKay, ceza sahası dışından sert şutla harika bir gole imza attı. İlk uzatma devresi 2-1 Rangers üstünlüğüyle sona erdi.
Uzatmaların ikinci devresine ise Celtic golle başladı. Sol kanattan gelişen atağın devamınd Rogic penaltı noktası civarından sert bir şutla yeniden skoru eşitledi: 2-2
Uzatma dakikalarının son anlarında Celtic'in bir şutu direkten dönerken uzatmalar 2-2 sona erdi ve maç penaltılara gitti.
Penatlıları 5-4 kazanan Rangers'ın finaldeki rakibi ise Hibernian oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.17 16:48