Ebru sanatçısı Sadreddin Özçimi eserlerini Bursalılarla buluşturdu.
Sadreddin Özçimi, tarihi Irgandı köprüsü üzerindeki sanat galeresinde ebru sergisi açtı. Açılışını ebruzen Niyazi Sayın'ın yaptığı sergi vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Serginin çok hoşuna gittiğini belirten Sayın, "Sergide çok güzel eserler var. Allah bu güzelliklerden bizi ayırmasın" dedi.
Bunun 2. kişisel sergisi olduğunu belirten Özcimi ise, "2 yıl önce Ördekli Kültür Merkezi'nde sergi açmıştım. 2. sergimi de Irganda'da açtım" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.16 09:26