Tatil için Eskişehir'e gelen bir grup İranlı turist, Atatürk anıtı önünde hatıra fotoğrafı çektirdi.
Eskişehir'i ve Atatürk'ü çok sevdiğini söyleyen İranlı turistler, Atatürk'ün Türkiye'ye sahip çıktığını söyledi. Eskişehir Bölge İdare Mahkemesi önündeki Atatürk heykelinin yanında hatıra fotoğrafı çektiren turistler, Türkiye ile İran arasındaki sorunların bir an önce çözülmesini umutla beklediklerini belirttiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.09.02 14:14