Irak'ta yol kesen bazı gruplar Bağdat'ın kuzeyinde 14 şoförü öldürerek araçlarına el koydu
Irak'ın başkenti Bağdat'ı kuzeydeki illere bağlayan yolu kesen kimliği belirsiz silahlı kişilerin 14 şoförü öldürdüğü bildirildi.
Selahaddin ilinin Tuzhurmatu ilçesine bağlı Süleyman Bey Nahiyesi Polis Dairesi Müdürü Muhammed Hasan el-Beyati, kimliği belirsiz silahlı kişilerin, Bağdat'ı kuzey illere bağlayan stratejik öneme sahip yolu keserek 14 şoförü öldürdüklerini ve araçlarına el koyduklarını belirtti.
Olayı şu ana kadar üstlenen olmadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.07.25 09:08