Antalya'da 45 gün önce 38 yaşındaki C.D. tarafından sol kolundan av tüfeğiyle vurulan 40 yaşındaki M.G., iyileştikten sonra kendisini vuranı evinin önünde vurdu.
POMPALI TÜFEKLE YARALANDI
KEPEZ İlçesi Varsak Karşıyaka Mahallesi'nde meydana gelen olayda, kurşunlar konuştu. Aralarında anlaşmazlık bulunan C.D. ile M.G. arasında, 45 gün önce akşam saatlerinde tartışma çıktı.Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine otomobilindeki pompalı tüfeği alan C.D., M.G.'yi sol kolundan vurdu. Yaralanan M.G. hastanede tedaviye alınırken, C.D. çıkarıldığı mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
"KOLA KOL DİŞE DİŞ"
Hastanedeki tedavisinin ardından taburcu olan M.G. iyileşir iyileşmez kendisini vuran C.D'yi takip etmeye başladı. CD'yi evine kadar takip ederek, burada bekleyen ve bir süre sonra M.G., C.D.'nin evden çıkmasıyla birlikte tabancasıyla ateş etti. C.D'yi kolundan vuran M.G. ardından kaçtı. C.D. çağırılan ambulansla götürüldüğü hastanede tedaviye alınırken, Kepez İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri, il dışına çıkmaya hazırlanan M.G.'yi yakaladı. Poliste sorgulanan M.G., "İntikamımı aldım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.09 12:30