İsveç sakini, 73 yaşındaki Bo Bergman kendi tecrübesine dayanarak internetin kapatılması gerektiğini düşünüyor.
Yerli gazetelerden birisine verdiği röportajda Bergman 'Genç nesil körleşmiş, onları hiçbir şeyle kıyaslamak mümkün değil, bu durum iç karartıcıdır. Etrafınızsa bir bakın. Herkes bilgisayarı ile beraber ve devamlı bu cihazların ekranına bakıyorlar. Herkes makine kölesi olmuş.' diyor.
Bergman'ın sözlerine göre bilgisayar kullanımı sıradan hale geldi, şöyle ki bilgisayar olmadan ekmek parası kazanılamıyor artık. Yaşlı adam bugün herhangi bir talimatın yerine getirilmesinin 20 yıl öncesinden daha uzun sürdüğünü savunuyor. 'Her yerde akılda tutulması gereken şifreler-parolalar ve diğer veriler gerekiyor. Bunların çalınarak size karşı kullanılması da olanak dışı değil. Ve bu çoğu zaman gerçekleşiyor.'
Bilgisayarlara bu kadar bağlı olmak hayatı insanların burnundan getire bilir. 'Elektrik giderse, hiçbir şey çalışmaz: Eczaneler, hastaneler çalışamaz, trenler durur, uçaklar uçamaz. Hayat durur!'
'Benim teklifim şudur: Interneti kapatın. Askerlerin kullanımına verin.' diyor Bergman.
Biz de kendisine daha az İsveç köftesi yemesini öneriyoruz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2014.01.21 15:44