İngiltere'nin kuzeybatısında bir nükleer santralde normalin üzerinde radyasyon tespit edildi. Santralde çalışan personel sayısı önlem amaçlı azaltıldı.
İngiltere'de "Sellafield" bölgesindeki nükleer santralin radyasyon seviyesinin neden yükseldiği araştırılıyor.
İngiliz yetkililer, santralin normal şekilde çalışmaya devam ettiğini ancak santralde görevli personel sayısının önlem olarak azalttığını açıkladı.
Santralden nükleer sızıntı olmadığı belirtildi.
Yetkililer, santralin bölge halkına ya da çalışanlara herhangi bir tehdit oluşturmadığını da ifade etti.
NTV
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.01.31 13:54