SPOR Toto 2'inci Lig Beyaz Grup'ta ikinci sırada yer alan İnegölspor, gözünü PTT 1'inci Ligi'ne yükselecek diğer takımın belirleneceği play off grubu maçlarına çevirdi.
İnegölspor teknik direktörü Mehmet Bulut, artık play off'a odaklandıklarını, kalan 2 maçı hazırlık olarak değerlendireceklerini belirtti. Balıkesirspor karşısında iyi futbol oynamadıklarını vurgulayan Mehmet Bulut, şöyle devam etti:
"Tüm konsantrasyonumuz play-off grubu için olacak. Eğer bireysel hatalar yapmazsak bu gruptan çıkacağımızı ümit ediyorum. Play off'larda ilk maçlar zor olur, ama 3 maçı alan çıkar."
Play off'lar öncesi rakipleri incelemeye başladıklarını ifade eden Mehmet Bulut, teknik ekibinin Nazilli Belediyesporve Polatlı Bugsaşspor'u izlediklerini söyledi. Mehmet Bulut, Hatayspor'la kampta birlikte olduklarını için yakından tanıdıklarını sözlerine ekledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.30 11:56