İnegölspor Başkanı Osman Sevim ile yönetim kurulu üyeleri, protokol ziyaretleri kapsamında İnegöl Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir'i makamlarında ziyaret etti.
İnegölspor Başkanı Osman Sevim ile yönetim kurulu üyeleri, protokol ziyaretleri kapsamında İnegöl Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir'i makamlarında ziyaret etti.
Ziyarette konuşan Kulüp Başkanımız Osman Sevim, şunları söyledi: "Bizleri ağırladığımız için çok teşekkür ederiz. İnegölspor'umuzu daha iyi noktalara taşımak adına göreve geldik. Bu manada elimizden gelen her şeyi yapmaya gayret ediyoruz. Şehrimizin tüm dinamikleriyle bir arada, birlik ve beraberlik içerisinde güzel şeyler başaracağımızdan eminiz. Sizleri de maçlarımıza davet ediyoruz."
İnegöl Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ise yönetim kurulumuza başarılar dileyip, fırsat buldukça maçlarımıza geleceğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.07.26 15:13