Sabah saatlerinde fırlatılan İMECE yörüngesine yerleşti. İlk sinyalin alındığını Bakan Varank duyurdu.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank sosyal medyadan yaptığı paylaşımla İMECE'den ilk sinyalin alındığını duyurdu.
Varank'ın paylaşımı şöyle;
İlk sinyal alındı; #İMECE yörüngesine yerleşti! Darısı iki hafta içerisinde ilk yüksek çözünürlüklü görüntüyü almaya... Sizce ilk görüntü nereden olsun?
İlk sinyal alındı;#İMECE yörüngesine yerleşti! 👏
Darısı iki hafta içerisinde ilk yüksek çözünürlüklü görüntüyü almaya...
Sizce ilk görüntü nereden olsun? 😎#MilliTeknolojiHamlesi 🇹🇷 pic.twitter.com/0Fmnt5Hx4M
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2023.04.15 13:35