15 günde 5 zorlu maç oynayacaklarının altını çizen Ertuğrul Sağlam,şanssız bir maç oynadıklarını belirtti.
Bugün 2 tane çok zorlu 90 dakikadan sonra takımda bazı oyuncuları dinlendirmek istedik. Onların yerine de daha diri arkadaşlarımızı oynattık. 15 günde 5 üst düzey karşılaşma oynamak kolay değil. Bu değişiklikleri bundan sonra da yapacağız. İlk devre maçı koparabileceğimiz çok net pozisyonlar vardı. Bunlarda başarılı olamadık. İkinci yarı duran toptaki adam paylaşımında görev verdiğimiz arkadaşımızın zaafiyeti bize gol yedirdi. Sonuçta bizim için önemli bir karşılaşmadan puan alamadan ayrılıyoruz. Bu maçın olumsuz etkilerini üzerimizden atıp perşembe günkü maça hazırlanmak zorundayız. Bu 5 maçlık periyotta gruplara kalabilmek ve Galatasaray ile iyi bir karşılaşma oynayıp yoğun dönemi geçirmeyi düşünüyoruz. Üzüldük ama futbolda bu türlü şeyler var. Tüm benliğimizle Twente karşılaşmasına hazırlanıp bu mağlubiyetin olumsuzluklarını üzerimizden atabilmek hem de bizi seven insanlara mutluluk yaşatmak için iyi geçirmeye çalışacağız" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.26 21:46