Katılımcı belediyecilik anlayışı gereği vatandaşlarının her zaman yanında olan Yıldırım Belediyesi, Yıldırım'da yeni doğan 61 bebeği ve ailelerini hastanelerde ziyaret etti.
Şevket Yılmaz Hastanesi ve Doruk Hastanesi'ne giden Yıldırım Belediyesi Basın ve Halkla İlişkiler Birimi yetkilileri, bebeklerine kavuşmanın mutluluğunu yaşayan aileleri ziyaret ederek yeni doğan seti hediye etti. Yıldırım'da ilk kez uygulanan proje hakkında açıklamalarda bulunan Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, Yıldırım Belediyesi olarak anne ve babaların bu en anlamlı günlerinde yanlarında olmaktan mutluluk duyduklarını ifade ederek, "Yıldırım olarak biz büyük bir aileyiz. Bu büyük aileye katılan değerli çocuklarımızın vatana ve millete hayırlı çocuklar olmaları en başta anne ve babaların görevi. Biz de Yıldırım Belediyesi olarak üzerimize düşeni her zaman yapacağız" diye konuştu.
'ÇOCUKLARIMIZIN YANINDAYIZ'
Güçlü Yıldırım hedefi için evdeki huzurun ve mutluluğun önemli olduğunu söyleyen Başkan Edebali, 'Mutlu Aileler, Mutlu Yıldırım' için anne ve babaların her zaman yanlarında olacaklarının altını çizdi. Başkan Edebali, "Yıldırım Belediyesi olarak geleceğimizin teminatı olan çocukların; doğumundan itibaren, sosyal ve eğitim hayatında her zaman yanında olacağız. Bu vesileyle ailelere yeni katılan en değerli varlıklarımız çocuklarımızla birlikte yuvaların huzurlu ve mutlu olmasını bir kez daha temenni ederim" şeklinde görüşlerini belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.10.02 16:00