Kardemir Karabükspor'un teknik direktörü Yücel İldiz, "Lige verilen arayı değerlendirerek, iyi hazırlanıp çıkacağımız Boluspor maçında hedefimiz 3 puan" dedi..
İldiz yaptığı açıklamada, deplasmanda oynayacakları Boluspor maçının kendileri için çok zorlu geçeceğini söyledi.
Milli maçlar nedeniyle lige ara verildiğini hatırlatan İldiz, "Lige verilen arayı değerlendirerek , iyi hazırlanıp çıkacağımız Boluspor maçında hedefimiz 3 puan. Kolay maç olmayacak. Boluspor bu ligin köklü ve kaliteli takımlarından. Ancak bizimde üst lige çıkma hedefimiz var ve bu yolda ilerliyoruz. Kaybetmek istemiyoruz." diye konuştu.
Öte yandan kırmızı-mavili ekip, 3 Nisan'da karşılaşacağı Boluspor maçının hazırlıklarına başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.23 08:50