İhracat şubatta arttı
Ekonomi, 2012.03.01 11:31
Şubat ayında ihracat, geçen yılın aynı ayına oranla yüzde 10,4 artışla 11,5 milyar dolar oldu.
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, şubat ayında ihracat yüzde 10,4 artarak 11 milyar 156 milyon 148 bin dolar olarak gerçekleşti. Türkiye'nin son 12 aylık ihracatı da yüzde 16,59 artarak 136 milyar 873 milyon 899 bin dolar oldu.
Şubat ayında en fazla ihracatı, 1 milyar 642 milyon dolar ile otomotiv sektörü yaparken, kimyevi maddeler sektörü 1 milyar 393 milyon dolar ile ikinci, çelik sektörü ise 1 milyar 368 milyon dolar ile üçüncü sırada yer aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2012.03.01 11:31