Özelleştikten sonraki uygulamalarıyla ilgili yoğun tepki toplayan İDO'nun Kabataş iskelesi gibi önemli bir merkezde tuvaleti olmaması vatandaşların tepkisine neden oluyor.
Özelleştikten sonra garip uygulamalara imza atan ve tepki çeken fiyat düzenlemeleri yapan İDO'ya şimdi de tuvalet sorunu eleştirileri geliyor.
İDO'nun en önemli ve en yoğun çalışan merkezlerinden biri olan Kabataş İskelesi'nde yolcuların kullanabileceği bir tuvalet bulunmuyor. Özellikle çocuklu ailelelerin bu ytüzden iskele güvenliği ile sık sık tartışmaya girdiği öğrenildi. İskele bünyesinde sadece bir adet personel tuvaleti bulunduğunu söyleyen yetkililer, küçük çocuğu olanlara bile bu tuvaleti kesinlikle kullandırmıyorlar. Kabataş İskelesi bekleme salonunda uzun süre beklemek durumunda kalan yolcular bu yüzden büyük sıkıntı yaşıyorlar. İDO müşteri hizmetlerine durumu bildirdiğimizde ise "maalesef yapabileceğimiz bir şey yok" açıklaması ile bu durumu doğruladılar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.09.17 14:34