İçişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tarafından otele yerleştirilen depremzedelerin, otelden çıkarılmasına yönelik olaya ilişkin sorumlular hakkında soruşturma başlatıldığı açıklandı.
İçişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklama şöyle, "Kahramanmaraş merkezli meydana gelen ve 11 vilayeti etkileyen deprem felaketinden sonra Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tarafından otele yerleştirilen depremzedelerin, seçimlerden hemen sonra bulundukları otelden çıkarılma girişiminde bulunulduğu yönündeki iddialar üzerine Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanlığı, Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri ve sorumluluğu tespit edilecek diğer belediye görevlileri hakkında Bakanlığımızca soruşturma başlatılmıştır."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.05.17 16:00