Ibrahimoviç, Dünya Kupası'na gitme yolunda, Ronaldo ile girdiği düelloyu kaybetti.
Portekiz ile İsveç'i karşı karşıya getiren baraj maçlarının ilki, Ronaldo'nun tek golüyle, Portekiz'in 1-0 üstünlüğü ile sona ermişti. Yıldız oyuncu rövanşta da, Ibrahimoviç'in 2 golüne, 3 gol atarak karşılık vermişti.
MAÇI BIRAKMAMAMIZ LAZIMDI
Ronaldo'nun 3. golü sonrası, Ibrahimoviç'in kendisini alkışladığı iddia edilmişti. Hatta Ronaldo maç sonrası, "Onun gibi büyük bir oyuncunun beni alkışlaması gurur verici" demişti. Ancak Gazzetta Dello Sport gazetesine konuşan Ibrahimoviç, Ronaldo'yu alkışladığını yalanladı. 3. gol sonrası takım arkadaşlarını motive etmeye çalıştığını savunan İsveçli golcü, "Ronaldo'yu alkışladın mı? Hayır. Sadece takım arkadaşlarımı cesaretlendirmeye çalışıyordum. Çünkü ne olursa olsun maçı bırakmamamız gerekiyordu" ifadesini kullandı.
BENDEN 1 GOL FAZLASI VAR
Ronaldo'nun, kontra-atakta dünyanın en tehlikeli oyuncusu olduğunu dile getiren Ibrahimoviç, yıldız oyuncuya geniş alanlar bırakarak büyük bir hata yaptıklarını söyledi. İbrahimoviç, "Ronaldo dünyanın en iyi futbolcusu mu" sorusuna ise, "Sadece benden 1 gol fazla attığını söyleyebilirim" yanıtını verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.22 20:41