Zübeydehanım Doğumevi Hastanesi Başhekimi Uz. Dr. Mürüvvet Dayıoğlu, hastanelerinde tedavi gören bebeklerin refakatçisi olan annelerin kalacak yer sorununu çözen Milletvekili Hüseyin Şahin'e teşekkür etti.
Zübeydehanım Doğumevi Hastanesi Başhekimi Uz. Dr. Mürüvvet Dayıoğlu, hastanelerinde tedavi gören bebeklerine refakatçilik yapan annelerin, kalacak yer sorununun çözümünde öncülük ettiği için AK Parti Bursa Milletvekili Hüseyin Şahin'e teşekkür etti. Başhekim Dayıoğlu Milletvekili Şahin'in Tapu Kadastro Vakfı(TAKAV) Misafirhanesi'nin bazı odalarının hasta yakınlarına tahsisini sağlayarak, çok önemli bir soruna çözüm ürettiğini söyledi.
ÜCRETİ BÜYÜKŞEHİR ÖDÜYOR
AK Parti İl Başkanvekili Cemalettin Torun ile birlikte 2014 yılının ilk gecesinde Zübeydehanım Doğumevi Hastanesi'ne giden AK Parti Bursa Milletvekili Hüseyin Şahin, hastane başhekimi Uz. Dr. Mürüvvet Dayıoğlu'nu ziyaret etti. Ziyarette konuşan Hastane Başhekimi Dayıoğlu, Milletvekili Hüseyin Şahin'in geçen yılbaşı gecesinde de hastanelerini ziyaret ettiğini belirterek, 'O akşam hastanemizde tedavi gören bebeklerin annelerinin yaşadığı kalacak yer sorununu kendisine aktardık. Sayın vekilimiz hastanemize çok yakın olan TAKAV Misafirhanesi'nin, hasta yakınlarına tahsisi için gerekli girişimleri yaptı. Misafirhanede kalanların ücretlerini de Büyükşehir Belediyesi ödüyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Recep Altepe ve Milletvekili Sayın Hüseyin Şahin'e hasta yakınlarımız adına teşekkür ediyoruz' dedi.
HALKIN HÜKÜMETİYİZ...
2014 yılbaşı gecesinde olduğu gibi 2013 yılbaşı gecesinde de Zübeydehanım Doğumevi Hastanesi'ni ziyaret ettiklerini söyleyen Milletvekili Şahin, o akşam tespit ettikleri hasta yakınlarının kalacak yer sorunu için harekete geçtiklerini belirterek, 'Hızla Ankara'daki bürokratik engelleri aştık. Büyükşehir Belediye Başkanımız da, hasta yakınlarının konaklama ücretlerini üstlendi. AK Parti kadroları, gerek merkezi gerekse yerel yönetimlerle uyumlu bir şekilde çalışarak halkımızın sorunlarına çözüm buluyor' dedi. Şahin, iktidara geldiklerinde insanların hastanelerde rehin kaldığını, şimdi ise şartların çok değiştiğini belirterek, 'Herkes dilediği hastanede hiçbir ücret ödemeden tedavi oluyor. Ambulans helikopterler ile acil hastalara müdahale ediyoruz. Hasta yakınları için de konaklama sorununu yerel yönetimlerle iş birliği içinde çözüyoruz. Yıldırım Belediyemiz Hasta Yakınları oteli yaptı. Büyükşehir Belediyemiz de hastane yakında kalanların misafirhanede konaklama ücretini ödüyor. Hükümetimiz, halkımız için en güzelini yapma gayretindedir' diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.01.02 13:19