Bayramın ikinci günü Kıbrıs Concorde Otel sahnesinde konser vererek muhteşem bir bayram gecesi yaşatan Hülya Avşar performansı ile büyük beğeni topladı. Avşar, "Ben bu bayramda işimi yapıyorum sadece. Gerçekten mutlu değilim" diyerek deprem acısını dile getirdi.
Hülya Avşar, Kıbrıs konseri öncesinde gazetecilerin sorularını cevapladı. Avşar, "Açıkçası ben bu bayramı çok fazla içimde yaşayamadım ama tabii ki herkese sağlıklı, sıhhatli, bereketli ve mutlu bayramlar diliyorum. Hayatları boyunca güzel yaşamlar diliyorum. Ben bu bayramda işimi yapıyorum sadece. Gerçekten mutlu değilim. Mutsuzum yani. Hepimizin görevi deprem bölgesini desteklemek" ifadelerini kullandı.
"VEFAT EDENLERİN MEKANI CENNET OLSUN"
"Herkesin başına gelebilir" diyen Avşar cümlesine şu şekilde devam etti:
Allah inşallah böyle bir acı yaşatmaz bir daha. Vefat edenlerin mekanı cennet olsun, yarıda kalanlara da sabırlar diliyorum. Bir senede on senede bitecek bir şey değil benim gönlümde. Dolayısı ile elimizden gelen her şeyi yapabilsek. Elimizden gelenleri de yapmaya devam edeceğim.
"HEPSİNİN YERİ HAZIR"
Kanal D ekranlarında yayınlanan 'Yıldız De Bana' programının jüri üyesi olan Avşar, program ile ilgili de "O programdan güzel oyuncular çıkacak. Çıkan oyuncular dizilerde oynayacaklar ödül olarak da. Hepsinin yeri hazır. Başrol, karakter oyuncusu her şeyleri hazır" dedi.
"HAYATIMI DEĞİŞTİREN KADIN"
Kendisini izlemeye İrem Dericiyi sahneye davet ederek beraber şarkılarlar söylediler. Hülya Avşar, İrem Derici'ye "O ses" yarışmasında tek dönen jüri üyesiydi. İrem Derici Hülya Avşar'a "Hayatımı değiştiren kadın" dedi ve sarıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2023.04.24 08:17