A Milli Takımımızın, Hollanda ile yapacağı karşılaşmanın Adana'da oynanması gündeme geldi.
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Fazlı Bayram Hadi, Spor Genel Müdürlüğü ile Türkiye Futbol Federasyonu'nun, Hollanda ile oynanacak karşılaşmanın Adana'da oynama fikrine sıcak bakıyor.
AA'nın haberine göre, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Hadi'den, sürpriz stat önerisi geldi.
Bayram Hadi'nin yaptığı yazılı açıklamada, futbol potansiyelinin yoğun yaşandığını kentte, 15 Ekim Salı günü Adana'nın gururu Fatih Terim'in yönetimindeki A Milli Takımı'nın Hollanda ile karşılaşacağı 2014 Dünya Kupası Avrupa Eleme müsabakasının 5 Ocak Stadı'nda yapılması için gerekli girişimlerde bulunduklarını belirtti.
Hadi, "Milli maçın Adana'da yapılması için girişimlerimiz var, ayrıca olumlu görüş bildirdik. UEFA standartlarında olan stadımızda hiçbir eksiğimiz yok. 60 branşta uluslararası organizasyon yapacak kadrolara sahibiz. Bunu Akdeniz Oyunları'nda kano, kürek ve hentbol müsabakalarındaki başarımızla kanıtladık." açıklamasında bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.05 15:55