Bursa'da bir eve girerek hırsızlık yapan daha sonra kaçan 3 zanlı yakalandı.
Merkez Yıldırım ilçesi Davutdede Mahallesi'nde bir eve giren 3 hırsız daha sonra izlerini kaybettirdi. Ancak Hırsızlık Büro Amirliği, Asayiş Ekipler Amirliği ve Yıldırım İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekiplerin yaptığı çalışmalar sonucu müşteki N.G.'ye ait eve kapı kilit göbeğini kırarak giren Ö.S., F.Y., ve Ü.H. yakalandı.
Zanlıların 100 TL değerinde 25 parça gümüş takı malzemeleri çaldıkları ve bunları Yavuz Selim Mahallesi Sudeposu Caddesi'nde paylaştıkları ortaya çıktı.
Yakalanan şüphelilerden yaşı küçük olan F.Y., Çocuk Şube Müdürlüğüne teslim edilirken, zanlılar "Evden Hırsızlık" suçundan mahkemeye sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.09.28 13:51