ANTAKYA'da yaşayan Hıristiyanlar, Müslümanların Ramazan ayını, kilisenin önüne astığı pankartla kutladı.
Barış ve hoşgörü merkezi olarak bilinen, yüzyıllardır Musevi, Hıristiyan ve Müslümanların birlikte yaşadığı Antakya merkezine asılan pankart, kentteki huzur ve barışı bir kez daha gözler önüne serdi. Ramazan ayı hazırlıklarının yapıldığı kent merkezinde, kilisenin Saray Caddesi'ne açılan kapısının önüne asılan "Ramazan ayının tüm Müslüman alemine hayırlara vesile olmasını dileriz. Antakya Ortodoks Kilisesi Cemaat Vakfı" yazılı pankart dikkat çekti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.08 16:11