Hindistan Başbakanı Manmohan Singh bugün düzenlediği basın toplantısında yaz aylarında yapılacak seçimlerden partisi galip çıksa bile görevi bırakacağını açıkladı. Neredeyse 10 yıldır iktidarda olan Singh, bu süre içinde sadece üç basın toplantısı düzenledi.
Singh, bu nadir görülen olay için toplanan gazetecilere, "asayı yeni bir başbakana devretmenin zamanının geldiğini" söyledi.
Mayıs 2004'ten beri Hindistan Başbakanı olan Singh, Kongre Partisi'nin başını çektiği bir koalisyon hükümetiyle ülkeyi yönetiyor.
Singh, basınla hiç bir araya gelmediği için sık sık hükümetle ilgili bilgileri kamuoyundan gizlemekle suçlanıyor.
Singh basın toplantısı sırasında ülke ekonomisinin durumu ve enflasyonun yanı sıra yolsuzluk tartışmalarına da değindi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.01.03 09:24