Güzel oyuncu ve şarkıcı Mine Çayıroğlu sevenleriyle buluştu.
Magazin dünyasından bir süredir uzakta olan Mine Çayıroğlu, uzun bir aradan sonra çıkarttığı "Hayalperest" isimli albümünün lansman konserini önceki gece İstanbul Nublu'da gerçekleştirdi. Çayıroğlu'nu yakın dostları da yalnız bırakmadı.
Zerafeti, sesi ve repertuarı ile dinleyenlere unutulmaz bir gece yaşatan sanatçı,Türkçe ve İngilizce söylediği şarkıları ile dinleyicilerden tam not aldı. Mine Çayıroğlu konserin sonunda,"10 yıl aradan sonra, burada olmak, şarkılar söylemek benim için çok büyük keyif,hiç gitmek istemiyorum ama bundan sonra hep birlikte şarkılar söyleyeceğiz,çok özlemişim"dedi.
Kaynak: Sözcü
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2015.01.15 17:46