Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşurken, VAR'la ilgili çarpıcı bir yorumda bulundu.
Samet Aybaba şunları kaydetti: " İki senedir travma atlatıyoruz. Yenilenme ve yapılanma ihtiyacı var. Hızlı şekilde harekete geçirdik ama bu kadar başarabildik. Eksik alanlarda oyuncularımız var. Oyuncularım iyi bir mücadele gösterdi ancak bu kadar oldu, şansımız olsaydı belki maçı kazanabilirdik. Bir ışık gördük umarım bu yayılarak devam eder. Altyapıdan gelen oyuncularımızı takıma kazandırıyoruz. 5-6 ismi Türk futboluna kazandıracağız. Maçın olayı Barış'ın oyundan çıkarken ayakta alkışlanmasıydı. 25 yıldır yapamadığımı Euro yaptı. VAR'la ilgili olarak ifade edeceğim yılın yorumu şu olur. Herkese VAR da bize yok mu?"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.12 00:04