Hentbol Erkekler Süper Lig'in ilk haftasında Sakarya Büyükşehir Belediyespor, Beykoz Belediyespor'u 36-34 yendi.
Sakarya Serdivan Spor Salonu'nda oynanan maçın ilk yarısını konuk ekip Beykoz Belediyespor, 17-16 önde kapadı.
Çekişmeli geçen ikinci yarıda üstünlüğü ele geçiren Sakarya ekibi, parkeden 36-34 galip ayrıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.09.13 17:00